Sunday, September 29, 2013

Zizan dapat tunjuk ajar dari Pak Nil kendali AF


Zizan dapat tunjuk ajar dari Pak Nil kendali AF

Menjadi pengacara bagi salah sebuah program terbesar Astro, Akademi Fantasia 2013 (AF2013) bukanlah tanggungjawab yang mudah apatah lagi sebelum ini pentas tersebut pernah diduduki beberapa nama pengacara popular yang diangkat kredibilitinya selepas mengacara program tersebut.
Baru beberapa minggu mengacara AF 2013 Zizan Razak, 29, mengakui keadaan dirinya ketika mengacara masih tidak selesa tambah Zizan lagi masih banyak yang perlu dipelajari.
"Selepas mengacara musim pertama saya tengok balik video rakaman ketika saya mengacara memang tidak dapat sorok kegugupan saya ketika mengacara di atas pentas. Apatah lagi ini merupakan program pertama yang memaksa diri saya untuk tampil serius yang mana sebelum ini untuk membuat penonton gelak adalah lebih mudah."
Menurut Zizan lagi, Pak Nil yang pernah menjadi pengacara bagi rancangan tersebut selama 5 tahun bagi 5 musim AF berturut-turut banyak memberikan komen serta teguran membina.
"Pak Nil merupakan seorang guru yang sangat bagus. Dia datang sendiri kepada saya dan menegur kesilapan ketika melihat saya di atas pentas. Dia miliki pengalaman lebih 20 tahun dari situ saya ambil itu sebagai sesi pembelajaran bersama."
Selain daripada menjadi pengacara bagi rancangan Akademi Fantasi 2013, Zizan Razak bakal muncul dengan filem barunya berjudul "Abang Long Fadil" yang dijangka rilis pada tahun hadapan.

2 comments :

Mrs Velentine said...

memang tak okey kan dia mengacara...done ikea

Unknown said...

a'a tu la...hehe tq